"Człowiek najleprza inwestycja"

Najnowsze artykuły

Zakończenie projektu

Email
Artykuł - „Wykorzystajmy szansę na lepsze jutro!”
Środa, 11. Grudzień 2013 10:19

Realizacja projektu pn. „Wykorzystajmy szansę na lepsze jutro!” powoli dobiega końca.

Więcej…
 

Drugi wyjazd do zakładów pracy

Email
Artykuł - „Wykorzystajmy szansę na lepsze jutro!”
Czwartek, 24. Październik 2013 10:53

W październiku uczestnicy projektu pn. „Wykorzystajmy szansę na lepsze jutro!” odwiedzili Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie oraz kilka zakładów pracy w powiecie człuchowskim. Wyjazd ten, podobnie jak czerwcowy wyjazd do firmy Sharp koło Torunia, miał na celu przybliżyć pracę na różnych stanowiskach i wymagania pracodawców wobec kandydatów do pracy.

Więcej…
 

Początek roku szkolnego i nowe kursy w projekcie

Wtorek, 17. Wrzesień 2013 09:28

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów komputery_2013 oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

Wakacyjna przerwa w projekcie dobiegła końca i od kilku tygodni  uczestnicy projektu „Wykorzystajmy szansę na lepsze jutro!” znowu spotykają się na szkoleniach. Oprócz warsztatów psychologicznych i szkolenia z doradcą zawodowym realizujemy od tego miesiąca nowe kursy – obsługi komputera, obsługi biura oraz sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Zajęcia te potrwają do grudnia.

Uczestnicy maja za sobą już dwa pierwsze spotkania dot. zajęć komputerowych. Są one prowadzone w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Człuchowie.  Program tego 40-godzinnego kursu obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje procesorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych oraz obsługa programów  do obróbki grafiki komputerowej.

Oczywiście nadal trwa kurs prawa jazdy. W zeszłym tygodniu zakończyły się zajęcia teoretyczne, a zatem wkrótce będzie można zobaczyć na ulicach Człuchowa naszych uczestników w roli kierowców.

{gallery}komputery_2013{/gallery}

 

Wizyta w firmie Sharp już za nami

Poniedziałek, 24. Czerwiec 2013 12:25

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów wizyta_w_firmie_sharp oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

W zeszłym tygodniu wybraliśmy się z uczestnikami projektu do Ostaszewa k. Torunia, gdzie zwiedziliśmy firmę Sharp – specjalizującą się w produkcji telewizorów. Na początku pracownicy firmy zaprowadzili nas na dział produkcji, gdzie mogliśmy zobaczyć z bliska, jak powstają telewizory i jak wygląda praca przy taśmie produkcyjnej. Drugim ważnym punktem wizyty była rozmowa z pracownicą firmy na temat sposobów rekrutacji nowych pracowników i wymaganiach wobec nich. Omówiono też zadania poszczególnych działów w firmie, nazwy stanowisk oraz to, jakie warunki należy spełnić, aby pracować na danym stanowisku.

{gallery}wizyta_w_firmie_sharp{/gallery}

Wyjazd ten był uzupełnieniem wiedzy zdobytej na szkoleniu z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Z firmą Sharp współpracujemy już od 3 lat i wybraliśmy tę firmę, ponieważ oferuje ona możliwość zaprezentowania dużej liczby różnego rodzaju stanowisk pracy, od prac umysłowych, w tym też takich, które wymagają precyzyjnej fachowej wiedzy, do prac fizycznych na hali produkcyjnej.

Na zakończenie wyjazdu wybraliśmy się na spacer po toruńskiej starówce.

{gallery}spacer_po_starowce_toruskiej{/gallery}

 

Pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

KIEROWNICTWO PCPR CZŁUCHÓW:


mgr Paweł Kisielowski - Kierownik PCPR
Do kompetencji Kierownika należy:

  1. Kierowanie i nadzór nad prawidłowym działaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.



mgr Monika Zawada - Zastępca Kierownika PCPR

Do kompetencji Zastępcy Kierownika należy:

  1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania zespołu ds. pieczy zastępczej, a także nadzór  i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych tego zespołu.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

PRACOWNICY:


mgr Ewelina Szeliga -  Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.



mgr Marta Drąg - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.



mgr Magdalena Ślusarczyk - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.

 


mgr Ewelina Chojnacka - Pracownik socjalny:
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z domami pomocy społecznej.
  2. Prowadzenie programów usamodzielnień w/w ustawy z dnia 12.03.2004 o pomocy społecznej.



mgr Justyna Brzezińska - Pomoc administracyjna (biurowa):

Zadania realizowane przez pracownika:

 

  1. Zbieranie dokumentacji i przygotowywanie decyzji dot. wypłat dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy.
  2. Naliczanie wysokości świadczeń miesięcznych i przygotowywanie list wypłat.
  3. Planowanie budżetu na rodzinną pieczę zastępczą i instytucjonalną.

 


mgr Grażyna Sułkowska - Podinspektor d/s świadczeń
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Pomoc i wynagrodzenia miesięczne związane z pieczą zastępczą.


Wiesława Grabowska - Starszy inspektor d/s kadr i administracji
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie kadr.
  2. Prowadzenie spraw administracyjnych.



mgr Marek Pawłowski - Radca prawny
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Obsługa prawna jednostki.
  2. Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.


mgr Alicja Giżowska - psycholog
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.
  2. Praca w Zespole ds. Pieczy Zastępczej
 

Zakończenie kursu języka obcego i ostatnie zajęcia przed wakacjami

Środa, 12. Czerwiec 2013 09:32

Błąd krytyczny rozszerzenia [sigplus]: Dla folderu galerii obrazów Rozdanie_dyplomow_z_jezyka_angielskiego_2013r oczekiwana jest względna ścieżka do folderu startowego określonego w konfiguracji rozszerzenia w zapleczu systemu Joomla!.

W  poniedziałek (10.06.2013r.) odbyły się ostatnie zajęcia języka angielskiego i niemieckiego.  Uczestnicy pożegnali się z nauczycielkami wręczając im kwiaty, co jest najlepszym dowodem na to, że kurs im się podobał. Potwierdzają to też ankiety – uczestnikom przypadł do gustu sposób prowadzenia zajęć i każdy uznał, że zwiększył swój poziom znajomości języka obcego.

W zajęciach prowadzonych od marca do czerwca 2013r. uczestniczyła cała 11 naszych beneficjentów. Niektórzy z nich mogą pochwalić się 100-procentową frekwencją na zajęciach, co jest z całą pewnością godne podziwu, biorąc pod uwagę fakt, że trzeba było to pogodzić z nauką w szkole i przygotowywaniem się do zajęć szkolnych. Każdy uczestnik otrzymał wczoraj zaświadczenie ukończenia kursu języka obcego: angielskiego na poziomie podstawowym lub niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym.

Wszystkim serdecznie gratulujemy!

Z kolei wczoraj uczestnicy projektu po raz ostatni spotkali się z doradca zawodowym, który prowadził I część szkolenia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Do tej pory omówiono takie tematy jak: rynek pracy, analiza predyspozycji zawodowych, prawa i obowiązki osób bezrobotnych oraz zakładanie własnej działalności gospodarczej. W przyszłym miesiącu nasi uczestnicy spotkają się z innym doradcą zawodowym i rozpocznie się II część szkolenia.

Przed wakacjami czeka nas jeszcze wyjazd do firmy Sharp w Ostaszewie koło Torunia. Rozpocznie się też kurs prawa jazdy.

{gallery}Rozdanie_dyplomow_z_jezyka_angielskiego_2013r{/gallery}

Jeżyk angielski

{gallery}Rozdanie_dyplomow_z_jezyka_niemieckiego_2013r{/gallery}

Język niemiecki

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnia >>

Strona 10 z 17

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information