KIEROWNICTWO PCPR CZŁUCHÓW:
mgr Paweł Kisielowski - p.o. Kierownik PCPR Do kompetencji Kierownika należy:
- Kierowanie i nadzór nad prawidłowym działaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
mgr Monika Zawada - Zastępca Kierownika PCPR
Do kompetencji Zastępcy Kierownika należy:
- Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania zespołu ds. pieczy zastępczej, a także nadzór i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych tego zespołu.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.
PRACOWNICY:
mgr Ewelina Szeliga - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.
Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej”.
mgr Marta Drąg - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.
Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej”.
mgr Magdalena Ślusarczyk - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego
Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej”.
mgr Ewelina Chojnacka - Pracownik socjalny: Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie spraw związanych z domami pomocy społecznej.
- Prowadzenie programów usamodzielnień w/g ustawy z dnia 12.03.2004 o pomocy społecznej.
Karolina Szopa - Pomoc administracyjna (biurowa):
Zadania realizowane przez pracownika:
- Zbieranie dokumentacji i przygotowywanie decyzji dot. wypłat dla rdozin zastępczych i prowadzących rodzinne domy.
- Naliczanie wysokości świadczeń miesięcznychi przygotowywanie list wypłat.
- Planowanie budżetu na rodzinną pieczę zastępczą i instrytucjonalną.
mgr Grażyna Sułkowska - Podinspektor d/s świadczeń Zadania realizowane przez pracownika:
- Pomoc i wynagrodzenia miesięczne związane z pieczą zastępczą.
Wiesława Grabowska - Starszy inspektor d/s kadr i administracji Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie kadr.
- Prowadzenie spraw administracyjnych.
mgr Marek Pawłowski - Radca prawny Zadania realizowane przez pracownika:
- Obsługa prawna jednostki.
- Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.
mgr Alicja Giżowska - psycholog Zadania realizowane przez pracownika:
- Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.
- Praca w Zespole ds. Pieczy Zastępczej
|