"Człowiek najleprza inwestycja"

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Kontakt

Kontakt z PCPR

Urząd czynny:

Poniedziałek - piątek: 7.15 - 15.15

 

Godziny przyjęć interesantów:

Poniedziałek - piątek: 08.00 - 14.00

 

Dane teleadresowe:

ul. Wojska Polskiego 5

77-300 Człuchów

tel / fax (059) 834 51 47   tel. (059) 834 53 13

e-mail:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

ePUAP: /24gim0oe0q/SkrytkaESP

 

Kontakt z PZOoN Człuchów:

tel / fax 59 834 51 47

 

p.o. Kierownik PCPR oraz p.o. Przewodniczący Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności w Człuchowie

mgr Paweł Kisielowski

 

Zastępca Kierownika PCPR:

mgr Monika Zawada

 

Pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

KIEROWNICTWO PCPR CZŁUCHÓW:


mgr Paweł Kisielowski - p.o. Kierownik PCPR
Do kompetencji Kierownika należy:

  1. Kierowanie i nadzór nad prawidłowym działaniem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.



mgr Monika Zawada - Zastępca Kierownika PCPR

Do kompetencji Zastępcy Kierownika należy:

  1. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania zespołu ds. pieczy zastępczej, a także nadzór  i kontrola nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zadań merytorycznych tego zespołu.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

PRACOWNICY:


mgr Ewelina Szeliga -  Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej

Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.



mgr Marta Drąg - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego.

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.



mgr Magdalena Ślusarczyk - Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z rodzinną pieczą zastępczą.
  2. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych przepisów mających zastosowanie w pomocy społecznej dotyczących zadań przypisanych dla samorządu powiatowego

Stanowisko współfinansowane w ramach wsparcia realizacji zadania publicznego pod nazwą Resortowy program wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na rok 2015 „Koordynator  rodzinnej pieczy zastępczej”.

 


mgr Ewelina Chojnacka - Pracownik socjalny:
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie spraw związanych z domami pomocy społecznej.
  2. Prowadzenie programów usamodzielnień w/g ustawy z dnia 12.03.2004 o pomocy społecznej.



Karolina Szopa -  Pomoc administracyjna (biurowa):

Zadania realizowane przez pracownika:

 

  1. Zbieranie dokumentacji i przygotowywanie decyzji dot. wypłat dla rdozin zastępczych i prowadzących rodzinne domy.
  2. Naliczanie wysokości świadczeń miesięcznychi przygotowywanie list wypłat.
  3. Planowanie budżetu na rodzinną pieczę zastępczą i instrytucjonalną.

 


mgr Grażyna Sułkowska - Podinspektor d/s świadczeń
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Pomoc i wynagrodzenia miesięczne związane z pieczą zastępczą.


Wiesława Grabowska - Starszy inspektor d/s kadr i administracji
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie kadr.
  2. Prowadzenie spraw administracyjnych.



mgr Marek Pawłowski - Radca prawny
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Obsługa prawna jednostki.
  2. Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.


mgr Alicja Giżowska - psycholog
Zadania realizowane przez pracownika:

  1. Prowadzenie poradnictwa specjalistycznego.
  2. Praca w Zespole ds. Pieczy Zastępczej
 
<< Początek < Poprzednia 11 12 13 14 15 16 17 18 Następna > Ostatnia >>

Strona 18 z 18

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information